• La companyia d’alimentació, especialitzada en frescos i elaborats de qualitat, substitueix el packaging de la categoria de plats preparats i peix envasat pels envasos sostenibles Halopack, amb el qual s’elimina un 80% el plàstic d’un sol ús
  • Aquest nou envàs sostenible és reciclable, ja que està format per un film de plàstic que aïlla l’aliment i cartró reciclat, que l’usuari pot separar fàcilment per reciclar-lo
  • Ametller Origen, com a companyia compromesa amb l’alimentació saludable i la sostenibilitat, substituirà també a curt termini els envasos de plàstic d’un sol ús de la categoria de carn envasada

Ametller Origen, companyia d’alimentació especialitzada en productes frescos i elaborats de qualitat, fa un pas més en la seva estratègia de sostenibilitat i elimina els envasos de plàstics d’un sol ús dels seu lineal. La companyia ha substituït els envasos de la seva línia de plats preparats i peix envasat per un nou envàs sostenible, el Halopack by Hinojosa.

Es tracta d’un nou sistema de packaging reciclable, amb el qual s’elimina un 80% el plàstic d’un sol ús. El nou envàs està elaborat amb cartró reciclat i un film de plàstic que es troba adherit mitjançant un procés de calor per protegir i aïllar l’aliment. En aquest cas, el consumidor només ha de separar el cartró i el film de plàstic per dipositar el cartró al contenidor de reciclatge corresponent.

Amb aquest canvi d’envàs, Ametller Origen elimina més de 50 tones de plàstic d’un sol ús a l’any, corresponents a prop de dos milions d’envasos. La companyia ofereix cada dia més de trenta varietats de receptes preparades per consumir al moment com, per exemple, bacallà a la catalana, arròs negre, pollastre rostit, amanides, pasta, etc.

“Amb aquest nou ecodisseny de l’envàs de plats preparats aconseguim reduir el nostre impacte en el medi ambient, oferint un producte de qualitat amb les màximes garanties i ara més sostenible. Això suposarà un estalvi de més de 50.000 kg de plàstic d’un sol ús a l’any”, afirma el conseller delegat i cofundador d’Ametller Origen, Josep Ametller.

Aquest nou envàs, que es troba ja disponible per a la categoria de plats preparats i peix envasat a totes les botigues físiques d’Ametller Origen i a la botiga online, es pot posar al microones per escalfar.

Noves fites sostenibles a curt termini

Com a companyia compromesa amb l’alimentació saludable i la sostenibilitat i en el marc del moviment Fem Camí (femcami.org), Ametller Origen substituirà també els envasos de plàstic d’un sol ús de la categoria de carn envasada. “Seguint amb el nostre propòsit de reduir l’impacte de la nostra activitat en el medi ambient i avançar junts cap a un món més saludable i sostenible, estem treballant per poder aplicar el més aviat possible aquest nou sistema sostenible també als envasos d’un sol ús per als elaborats carnis, vedella i pollastre”, afirma Ametller.